Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Υγεία

Βιταμίνη Ε: πώς βοηθάει την υγεία μας και τι προκαλεί η έλλειψή της;


Ποιες είναι οι λειτουργίες της βιταμίνης Ε;
-Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες
-Έχει προστατευτική δράση πάνω στην επιδερμίδα μας
-Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στην ουροδόχο κύστη
-Προστατεύει ενάντια στον καρκίνο του προστάτη
-Δρα ευεργετικά όσον αφορά το Αλτσχάιμερ
Από ποιες πηγές μπορούμε να λάβουμε τη βιταμίνη E;
Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη της θαυματουργής αυτής βιταμίνης, θα πρέπει να βάλετε στη διατροφή σας τροφές όπως αμύγδαλα, ηλιόσπορο και άλλους ξηρούς καρπούς, σπανάκι, ελιές, ακτινίδιο, σπαράγγια, μύρτιλλα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μοσχάρι, αβοκάντο, ελαιόλαδο και άλλα φυτικά έλαια.



Το αβοκάντο είναι όπως… το αίμα

τρώμε αβοκάντο κάθε ώρα: «Είναι από τα πιο εντυπωσιακά ωφέλιμα φρούτα, διότι είναι πλούσιο σε σίδηρο, ενώ η χλωροφύλλη του είναι πλούσια σε μαγνήσιο. Τρώγοντας αβοκάντο είναι σαν να πίνεις… αίμα»!

Καρπούζι και πεπόνι. Τελικά, πάνε μαζί;

Το καρπούζι και το πεπόνι δεν τα πάνε καλά με το γάλα, ούτε και μεταξύ τους, σύμφωνα με εργαστηριακές έρευνες.
Το πεπόνι είναι καλό να τρώγεται μόνο του και κατά προτίμηση το πρωί, διότι μεταβολίζεται καλά με τον ήλιο. «Είναι το φρούτο του πεπτικού μηχανισμού. Έχουμε ανακαλύψει σε αυτό ιδιότητες διουρητικές που βοηθούν να ελέγχεται το πρόβλημα της κατακράτησης υγρών που παρουσιάζουν τα υπέρβαρα άτομα».






Δαμάσκηνα


Πέρα από τα αντιοξειδωτικά, τα δαμάσκηνα είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Α, ασβέστιο, κυτταρίνη και μαγνήσιο. Δεν χρειάζεται να πάσχετε από δυσκοιλιότητα για να τα εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή.

Ανακατέψτε 3 ξερά δαμάσκηνα απύρηνα με γάλα ή γιαούρτι και έχετε ένα ολοκληρωμένο και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά γεύμα, ιδανικό για να ξεκινήσετε την μέρα σας. Αν πάλι δεν θέλετε να τα εντάξετε στο πρωινό σας, μπορείτε λόγω του μικρού τους μεγέθους να τα απολαύσετε σαν ένα γευστικό σνακ



Καρύδια

Πλούσια σε 
ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα, μέταλλα όπως μαγνήσιο, ασβέστιο, μαγγάνιο, χαλκό, κάλιο, σίδηρο, σελήνιο, αλλά και σε βιταμίνες ιδιαίτερα σε βιταμίνη Ε, Α, Κ και βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και με μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Τα καρύδια βοηθούν στη μείωση της «κακής» LDL – χοληστερόλης και στην αύξηση της «καλής» HDL – χοληστερόλης. Απολαύστε τα στο πρωινό σας μέσα στο γάλα μαζί με δημητριακά ή μέσα σε γιαούρτι μαζί με λίγο μέλι. Επίσης μπορεί να αποτελέσουν συστατικό μίας σαλάτας ή ένα γευστικό σνακ σε κάποιο ενδιάμεσο γεύμα.



Αμύγδαλα

Αντικαταστήστε τα ανθυγιεινά σνακ (όπως πατατάκια, μπισκότα, κέικ) με μια χούφτα αμύγδαλα καθημερινά και έχετε ενσωματώσει αμέσως στη διατροφή σας μια πλούσια πηγή βιταμίνης Ε, μαγνησίου, πρωτεΐνης, φυτικών ινών, κάλιου, ασβεστίου, φώσφορου, σιδήρου και πολυακόρεστων λιπαρών. Επίσης, τα αμύγδαλα μειώνουν αρκετά την όρεξη







Γάλα
Το γάλα δεν πρέπει να καταναλώνεται ταυτόχρονα με το κρέας, αλλά είναι ένας καλός συνδυασμος με φρούτα (εκτός από τα εσπεριδοειδή). Γεύματα που συνδυαζουν το γάλα με ... τοστ ή αυγά (π.χ. για πρωινό) είναι από τους πιο τοξικούς συνδυασμούς τροφίμων όπως και το κλασικό γεύμα με κρέας και πουρέ πατάτας είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγουμε να καταναλώνουμε.



Τρόφιμα και υγιές δέρμα

Αν έχετε ξηρό ή θαμπό δέρμα αντί να ξοδέψετε πάρα πολλά χρήματα για ακριβά προϊόντα του δέρματος, μπορείτε να αλλάξετε τη διατροφή σας και να βοηθήσετε το δέρμα σας να γίνει υγιέστερο. Ορισμένα τρόφιμα όπως το πράσινο τσάι, το αβοκάντο,τα βατόμουρα κ.α., είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βοηθούν στην καταπολέμηση της γήρανσης του δέρματος. Επίσης, ορισμένα τρόφιμα όπως τα καρότα και τα πορτοκάλια να βοηθούν στην καταπολέμηση της ακμής και τρόφιμα όπως τα λιπαρά ψάρια βοηθούν σε μεγάλο βαθμό στην ενυδάτωση του δέρματός μας. ενυδατωμένο.

Τρόφιμα που βοηθούν στην βελτίωση της υγείας και της εμφάνισης του δέρματος : 

- Πράσινο Τσάι
- Σολομός
- Καρότα
- Νερό
- Αβοκάντο
- Μπρόκολο
- Όλα σχεδόν τα θαλασσινά
- Σπανάκι
- Όλα τα λιπαρά ψάρια
- Σιτέλαιο